تخفیفان بیمه

اخبار و مطالب صنعت بیمه و صدور انواع آن با تخفیفات ویژه در کل کشور

تخفیفان بیمه

اخبار و مطالب صنعت بیمه و صدور انواع آن با تخفیفات ویژه در کل کشور

بایگانی

طلاق بیمه گذار و مشکلات آن عامل گروگانگیری در بیمه ما

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ق.ظ

طلاق بیمه گذار و مشکلات آن عامل گروگانگیری در بیمه ما

ظهر دیروز فردی با حضور در دفتر مرکزی بیمه ما اقدام به گروگانگیری تعدادی از کارمندان را کرد که این ماجرا در نهایت با مضروب شدن یک مامور نیروی انتظامی و بازداشت فرد گروگان‌گیر به پایان رسید.

ساعاتی بعد فردی پس از مراجعه به بازرسی دفتر مرکزی «بیمه ما» واقع در خیابان ونک خواستار فسخ مجوز یکی از نمایندگی‌های این شرکت بیمه شد و وقتی با مخالفت مسوولان مربوطه مواجه شد اقدام به ایجاد آشوب و گروگان گرفتن تعدادی از کارکنان برای رسیدن به خواسته‌اش کرد.

این فرد بیمه عمری از یکی از نمایندگی‌های بیمه ما که اتفاقا از اقوام خودش نیز بوده است خریداری کرده بود و به علت طلاق و اختلافات آن پس از مدتی خواستار فسخ این قرارداد شد.

وی در ادامه با ارجاع شکایت به دفتر بازرسی بیمه ما و با متهم کردن مدیر نمایندگی به کلاهبرداری خواستار ابطال مجوز نمایندگی او شد.  گروگان‌گیر که نسبت فامیلی با نماینده داشته پس از رد شدن خواسته‌اش کارکنان دفتر بازرسی را به خودسوزی تهدید کرد که با جدی نگرفتن این تهدید او را به بیرون از مجوعه هدایت کردند.

اما تنها چند دقیقه بعد این فرد با یک ظرف حاوی تینر دوباره خود را به دفتر مرکزی بیمه ما رساند و با تهدید به خودسوزی تعدادی از کارکنان را گروگان گرفت.

پس از آن ماموران نیروی انتظامی در محل حاضر شدند که یکی از ماموران با نزدیک شدن به این فرد سعی در بازداشتش را داشت که با چاقوی فرد گروگانگیر مضروب شد.

در نهایت پس از نزدیک به یک ساعت با حضور ماموران ویژه، این فرد دستگیر و ماجرای گروگانگیری در بیمه ما خاتمه یافت.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی