تخفیفان بیمه

اخبار و مطالب صنعت بیمه و صدور انواع آن با تخفیفات ویژه در کل کشور

تخفیفان بیمه

اخبار و مطالب صنعت بیمه و صدور انواع آن با تخفیفات ویژه در کل کشور

بایگانی
زنجان-استاندار زنجان از صرفه‌جویی بیش از ۱۰ میلیارد تومانی در هزینه‌های بیمه‌ای استان با ساماندهی 150 هزار نفر چند بیمه ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، ساماندهی بیمه را به‌عنوان یکی از کارهای جدی صورت گرفته در استان زنجان طی سال گذشته عنوان کرد و افزود: با این ساماندهی، تعداد ۱۵۰ هزار نفر چند بیمه‌ای به ۸۵ هزار تک بیمه ای رسید که حاصل آن صرفه‌جویی ۱۰ میلیارد و ۵۲۹ میلیون تومانی برای استان بود.

وی با یادآوری اینکه حمایت از کالای ایرانی به‌عنوان شعار امسال، به‌هیچ‌وجه جدا از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نبوده، بلکه در همین راستا تعیین‌شده است، ادامه داد: بی‌شک، شعار امسال را باید استمرار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست، لذا باید برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که مردم باانگیزه به سمت کالای ایرانی رفته و از تولیدات داخلی حمایت‌های لازم را انجام دهند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ۲۸۰ میلیارد تومان سهم استان زنجان از تسهیلات طرح رونق بود که با تلاش‌های انجام‌شده ۳۹۹ میلیارد تومان به ۲۳۸ نفر در استان پرداخت شد، اظهار کرد: سال گذشته علاوه بر طراحی و راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان، توانستیم گام‌های خوبی در اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی و کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی نیز برداریم.

وی بابیان اینکه با ابتکار مدیریت استان، کارگروه نظارت بر تسهیلات بانکی در استان تشکیل و جایگاه دفتر جذب سرمایه‌گذاری بهبودیافته است، افزود: درآمد کل استان زنجان در سال گذشته نیز با ۲۱ درصد افزایش به ۸۳۱ میلیارد تومان رسیده و ۱۰۰ میلیارد تومان مازاد داشته است.

درویش امیری در ادامه با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند که سیستم اداری کشور باید در افزایش کیفیت محصولات ایرانی پیشگام‌تر باشند و بخش خصوصی را به افزایش کیفیت تشویق کنند، خاطرنشان کرد: سهم کشاورزی از اقتصاد استان دو برابر شده و استان زنجان با نرخ بیکاری ۹.۶ درصد جزو هشت استانی است که نرخ بیکاری تک رقمی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی